Dzisiaj nawet księżniczki nie chcą korony!

Jako podróżnik po terenach w okolicy domu, bardzo czekałam z moim szacownym mężem na ciepłe dni. Od 8 lat marzyłam o rowerze, bo kocham jazdę rowerową, ponieważ pozwala moim myślom płynąć i uspokaja mnie. I cyk korona. Nawet księżniczki nie chcą teraz korony!

Jak sobie radzić w TYCH trudnych czasach?

Ludzie mają sporo ciekawych określeń na rzeczy, których nie sposób nazywać po imieniu bez zalania się łzami. Jak sobie radzić w tych trudnych czasach? Trzymaj się w tych trudnych czasach. Bądź zdrowy w tych ciężkich czasach. Kurczę, dla Polaka zawsze czasy będą ciężkie! :D

Poważnie mówiąc, sama mam nastroje zmienne, chociaż mój dzielny facet dostarcza mi słodyczy każdego dnia. To już mój trzeci tydzień siedzenia w domu i jako miłośnik izolacji, nie czuję się komfortowo z tym, że nieszczęście spadło na wszystkich tak masowo. To zaburza mój porządek świata. Co innego bałagan w domu, a co innego na świecie. Staram się mimo to zachować dobry nastrój. Najlepszy żart wyszedł nam już na początku kwarantanien, kiedy okazało się, że zapasy na koronaizolację zrobiliśmy tylko kotu. 

Jak mieć dobry humor? Poradnik eksperta!

Pracowałam kiedyś z dziećmi, które dorośli określali jako "trudne". Pośród wielu ton psychologicznych diagnoz o zaburzeniach, starałam się dotrzeć do prawdziwego dziecka, które było tym przyduszone. Dzięki temu sporo się nauczyłam, właśnie od dzieci. Mam dla Was pierwszą, bezcenną poradę, jak mieć dobry humor!
  • Zawsze, kiedy jestem smutny, idę przytulać kota.
Przytulanie zwierzaka domowego to natychmiastowe remedium na nieszczęścia. Mój kocur chętnie wyrzuciłby mnie z domu, bo siedzę już od 3 tygodni i tylko gadam, jak bardzo go kocham. Z naszej 2 to zdecydowanie ja potrzebuję pomocy behawiorysty, niekoniecznie kociego. Mój mąż już się poddał. Swoją drogą nie jest lepszy.

A trochę poważniej mówiąc, w trudnych chwilach zawsze pomaga skupianie się na zadaniu. Co to właściwie oznacza?

Skup się na zadaniu, nie na emocjach

To ważne, by dać sobie czas na płacz, ale nie można pozwolić łzom, by nas zatopiły. Dlatego wobec dramatycznych ustaleń, braku pieniędzy, smutku i strachu, nie skupiaj się na emocjach. Wypłacz się i podejdź do każdej sprawy po kolei, szukając rozwiązań.
  • Problemy z pracą? Przykładny algorytm nakazuje znaleźć nową. Dasz radę!
  • Boisz się o swoją przyszłość? Myśl, jak możesz zabezpieczyć siebie i bliskich. 
Myślenie i działanie to domena człowieka. Rozwój pozwala przetrwać. Czasami jest ciężko, ale zawsze jest "jakoś". Jak się nie poddasz, Twoje życie też się nie rozpadnie w pył.

Kochani przyszli czytelnicy, mam nadzieję, że zostaniecie z Pączkiem na dłużej. Bardzo chciałabym przesyłać wam pozytywne wibrato mojej szalonej główki. Buziaki!

Komentarze

  1. Ten piesek ze zdjęcia od razu poprawia humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki psiak! :) Mimo korony moje życie nie za wiele się zmieniło. Nadal chodżę do pracy normalnie. Tylko, że nie wychodzę z domu tak często jak wcześniej. Mieszkam na wsi, a tu wszystko przychodzi później. Nauka, cywilizacja jak również korona :D Pewna jestem, że to wszystko się skończy tylko obawiam się, że jeszcze trochę będziemy musieli pocierpieć. Dużo zdrówka!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej no... dzisiaj faktycznie potrzebne takie rady, bo idzie zwariować

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej mam dobry nastrój, bo z każdej sytuacji próbuję wyciągnąć tyle dobrego, ile się da. I tu - jestem w domu już 6 tydzień, ale dzięki temu mam czas na bloga, tworzenie własnych produktów, kursy i szkolenia, na które nigdy nie miałam czasu itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie napisane, że nawet księżniczki nie chcą korony, oj to prawda. Jestem już tym wszystkim zmęczona, ale nie licząc tego, jestem przekonana, że w końcu pandemia przejdzie i pozwoli wrócić nam do normy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty