Blog podróżniczy, który nic nie powie Wam o podróżach

Drodzy obywatele internetu!

Z góry przepraszam za drobne oszustwo. To nie będzie blog o podróżach. Przynajmniej nie takich, jakich oczekują fani różnych zakątków świata. Wybaczcie mi moją bezczelność. Mimo to zapraszam do pozostania dłużej, bo będzie się działo!


Blog z życia pary? Skąd nam się to wzięło?

Z tej strony Pączek. Wbrew nazwie jestem kobietą i nie, nie wyglądam jak pączek. Patrząc na moje poliki, bardziej przypominam pyzę. Ale i tak myślę, że jestem całkiem fajna. Pomysł na pisanie nie jest u mnie niczym nowym. Jestem pisarzem (albo grafomanem) odkąd skończyłam 4 lata. Ten konkretny blog jest skutkiem ubocznym poszukiwania terenów Warszawy, w których jest jak najmniej ludzi. Lubimy spacerki. Nie mamy czasu ani dolarów na wyjazdy za granicę, więc radzimy sobie po swojemu, spędzając czas niemal równie kusząco. Przynajmniej tak nam się wydaje. 



Pewnego razu wędrowaliśmy po lesie w okolicy Wisły, a po przejściu wielu kilometrów czuliśmy skrzypienie naszych młodych ciał. Krajobraz był piękny, a my czuliśmy się jak po zdobyciu góry Drapieżnej Czaszki (wiem, że nie ma takiej góry). 
- Jesteśmy jak Indiana Jones'y! - wykrzyknęłam, wyrzucając w górę swoje wątłe ramiona.
- Indiana Jones'y edycja Polska! - dodałam po chwili pełna zapału.
Miłość mojego życia spojrzał na mnie zielonym okiem i dodał:
- Tak, edycja Polska: uboga i niekoloryzowana.
I tak moi drodzy, tak właśnie powstał kamień węgielny tego bloga.


Warszawa: miasto ukrytych atrakcji

Kochamy swoje wspólne życie, a miłość i wsparcie, jakie sobie dajemy, pokazało nam, że nie trzeba wiele, by szczęście zwalało z nóg. Wiemy, jak czasem ciężko jest zobaczyć pozytywne strony życia, zwłaszcza w Warszawie. Stolica pędzi, wymaga i nie daje czasu na relaks. Ale jakby się postarać, wszystko jest możliwe.



Chcemy Was troszkę zarazić dobrym humorem, bo uśmiech na twarzy innych najbardziej zachęca do życia. Śmiejesz się bez poczucia winy, gdy świat śmieje się razem z Tobą. Na blogu na pewno nie zabraknie ciekawostek i porad, jak dawać w życiu radę, kiedy okoliczności nie sprzyjają. 

Zapraszamy serdecznie, ciekawe wpisy już wkrótce! 

Komentarze

  1. Fajny wpis :) Byłam kilka razy w Warszawie i lubię to miasto.
    Pozdrawiam! 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Pączku wydajesz się taka fajna, radosna. Chętnie będę odwiedzała Twój blog. Zdjęcia wspaniałe i też kto, by pomyślał, że to Warszawa. Miasto to zaskakuje, nie ma co. Lubię Warszawę i chętnie zobaczę jej zaskakujące oblicza. Pozdrawiam serdecznie. Życzę dużej radości z prowadzenia bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za uśmiechem :)
    Uśmiech mówi wszystko. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie uchwycone kadry :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Preciosas las dos. Viendo estas fotos la vida es más alegre.
    Saludos:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już mi się podoba tematyka bloga. Bardzo pozytywna z ciebie osoba i z miła chęcią będę tu zaglądać :) Podróżować nie trzeba wcale daleko. Ja tez lubię odkrywać ciekawe miejsca w swojej okolicy i przemierzać kilometry na własnych nogach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty